Čutura, A. M. (2020). Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536
Čutura, Ana Marija. "Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536
Čutura, Ana Marija. "Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536
Čutura, A. M. (2020). 'Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536
Čutura AM. Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536
A. M. Čutura, "Marketinški miks luksuznih boutique hotela na primjeru Hotela Alhambra", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:292536