Sažetak | Turizam je značajna grana privrede, pogotovo u hrvatskim okvirima, a njena gastronomija
i njeni restorani okosnica su te ponude. Restorani posluju po određenim poslovnim modelima kao
i druga poduzeća. Za uspješnost nekog restorana osim načela poslovanja, poslovne politike,
marketinga važno mjesto zauzima i inovativno poslovanje. Inovacije, bile one inovacije procesa,
organizacijske ilimarketinške, dovode do inoviranja poslovnihmodela, a upravo su inovacije ono
što je jedan od pokretača ugostiteljske ponude, one daju nešto novo i drugačije, privlače goste i
donose iskorak u budućnost. Inovacije u restorantskom poslovanju znače stalno unaprjeđivanje
ponude, stalnu potragu za nečim boljim, novim i privlačnijim. Restorani koji ulažu trud u svoju
ponudu, u inoviranje svojih poslovnih procesa redovito zaslužuju visoka odličja kao što je
Michelin zvijezda u ugostiteljstvu. Upravo takva odličja jedan su od koraka u brendiranju
hrvatske ponude i jedan su od važnijih ciljeva turističke politike, tu hrvatski restorani imaju
značajnu ulogu. Cilj je plasirati inovativnu restorantsku ponudu na svjetsko tržište, te steći nove
i zadržati postojeće goste, kako one domaće tako i strane, koji će svoje zadovoljstvo ponudom
proširiti putem svojih prijateljskih i poslovnih veza, društvenih mreža i drugih medija. Dobre
državne politike kao i promocija i marketing također su od velikog značaja. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena, Menadžment u turizmu; Menadžment u hotelijerstvu; Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; Menadžment događaja i slobodnog vremena Smjer: Menadžment u turizmu Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.) |