Duspara, A. (2020). Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328
Duspara, Anna. "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328
Duspara, Anna. "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328
Duspara, A. (2020). 'Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328
Duspara A. Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328
A. Duspara, "Primjena i značaj koncepta marketinga u hotelskom
poslovanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:314328