Nikić, L. (2020). Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268
Nikić, Lucija. "Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268
Nikić, Lucija. "Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268
Nikić, L. (2020). 'Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268
Nikić L. Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268
L. Nikić, "Marketinške aktivnosti urbanoga središta na primjeru grada Splita", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:847268