prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:726292

Bucić, Bruna
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Bucić, B. (2020). Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292

Bucić, Bruna. "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292

Bucić, Bruna. "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292

Bucić, B. (2020). 'Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292

Bucić B. Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292

B. Bucić, "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292