Bucić, B. (2020). Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292
Bucić, Bruna. "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292
Bucić, Bruna. "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292
Bucić, B. (2020). 'Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292
Bucić B. Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292
B. Bucić, "Utjecaj enogastronomskih manifestacija na stvaranje turističkoga brenda", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726292