prikaz prve stranice dokumenta Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:282985

Jagešić, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jagešić, I. (2016). Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985

Jagešić, Ivana. "Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985

Jagešić, Ivana. "Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985

Jagešić, I. (2016). 'Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985

Jagešić I. Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985

I. Jagešić, "Posebnosti strukture turističke potrošnje motivirane vjerom", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:282985