prikaz prve stranice dokumenta Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u  hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. urn:nbn:hr:191:717768

Radovčić, Matko
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Radovčić, M. (2020). Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768

Radovčić, Matko. "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768

Radovčić, Matko. "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768

Radovčić, M. (2020). 'Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768

Radovčić M. Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2020 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768

M. Radovčić, "Brand identitiy model kao temelj uspješnoga brendiranja u hotelijerstvu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:717768