Autorska knjiga-Stručna knjiga-Udžbenik za visokoškolsko obrazovanje
Menadžment zadovoljstva gosta
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. urn:nbn:hr:191:268999


Citirajte ovaj rad

Galičić, V. i Ivanović, S. (2008). Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, Vlado i Slobodan Ivanović. Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, Vlado i Slobodan Ivanović. Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999.

Galičić, V. i Ivanović, S. (2008) Menadžment zadovoljstva gosta. [online]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999 (Datum pristupa: 01.12.2024.)

Galičić V, Ivanović S. Menadžment zadovoljstva gosta. [Internet]. Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2008, [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999

V. Galičić i S. Ivanović, Menadžment zadovoljstva gosta. Opatija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2008. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:268999