prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:226612

Ivošević, Gaj
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Ivošević, G. (2021). Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612

Ivošević, Gaj. "Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612

Ivošević, Gaj. "Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612

Ivošević, G. (2021). 'Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 13.07.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612

Ivošević G. Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 13.07.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612

G. Ivošević, "Ponašanje potrošača i tržišni trendovi u turizmu za vrijeme epidemije Koronavirusa", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:226612