prikaz prve stranice dokumenta Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:546720

Rupčić, Loreta
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Rupčić, L. (2021). Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720

Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720

Rupčić, Loreta. "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720

Rupčić, L. (2021). 'Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720

Rupčić L. Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 26.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720

L. Rupčić, "Primjena marketinških aktivnosti u oblikovanju gradskog proizvoda: primjer grada Rijeke", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546720