Hlapčić, B. (2021). Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739
Hlapčić, Branimir. "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739
Hlapčić, Branimir. "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739
Hlapčić, B. (2021). 'Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 19.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739
Hlapčić B. Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 19.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739
B. Hlapčić, "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739