prikaz prve stranice dokumenta Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:363739

Hlapčić, Branimir
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Hlapčić, B. (2021). Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739

Hlapčić, Branimir. "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739

Hlapčić, Branimir. "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739

Hlapčić, B. (2021). 'Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 22.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739

Hlapčić B. Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 22.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739

B. Hlapčić, "Enogastronomija Baranje: potencijali razvoja i brendiranje", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:363739