prikaz prve stranice dokumenta PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vađon, F. (2021). PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, F. (2021). 'PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon F. PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 26.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

F. Vađon, "PERCEPCIJA KINE KAO TURISTIČKE DESTINACIJE NA HRVATSKOM TURISTIČKOM TRŽIŠTU", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647