prikaz prve stranice dokumenta Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Vađon, F. (2021). Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, Fran. "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon, F. (2021). 'Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

Vađon F. Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2021 [pristupljeno 02.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647

F. Vađon, "Percepcija Kine kao turističke destinacije na hrvatskom turističkom tržištu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:331647