prikaz prve stranice dokumenta Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:454474

Božić, Sara
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Božić, S. (2016). Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474

Božić, Sara. "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474

Božić, Sara. "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474

Božić, S. (2016). 'Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474

Božić S. Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474

S. Božić, "Marketing turističkoga proizvoda Vukovarsko-srijemske županije", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:454474