Sažetak | Ovaj završni rad opisuje izradu poslovnog plana za otvaranje obiteljskog poljoprivrednog
gospodarstva. Seoski turizam i ruralni razvoj predstavljaju ključne aspekte. Obiteljsko
poljoprivredno gospodarstvo ( u daljnjem tekstu OPG) nalazi se u ruralnom području u okolici
Zagreba, odnosno u Hrvatskom zagorju. Svojim proizvodima i uslugama usmjeren je prema
turistima i posjetiteljima koji žele iskusiti život na farmi, jahanje i druge aktivnosti vezane uz
konje te opuštajući boravak u prirodi. Bitno je znati kako poslovnu ideju pretvoriti u dobro
razvijen poslovni plan - iako poslovni plan ne garantira uspjeh, bez primjene poslovnog
planiranja te konkretne izvedbe poslovnog plana, teško se može očekivati uspjeh u poslovanju.
Cilj poslovnog plana je analizirati tržište, odrediti potencijalne kupce, utvrditi konkurenciju,
razviti marketinšku strategiju i procijeniti financijsku održivost projekta. U radu se opisuju
proizvodi i usluge koje će se nuditi, uključujući smještaj, jahanje i druge aktivnosti vezane uz
konje, gastro ponuda i drugo. Također su navedeni troškovi koji će biti potrebni za pokretanje
posla, kao što su troškovi opreme, građevinski radovi, marketinške aktivnosti i sl. Kako bi se
osigurala financijska održivost, provedena je analiza tržišta kako bi se procijenila potražnja i
odredile cijene usluga. Također su razvijeni financijski planovi za početne godine poslovanja,
uključujući procjenu prihoda, troškova i dobiti. Zaključno, ovaj rad donosi zaključak da
otvorenje obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva ima veliki potencijal za uspjeh - financijski
planovi pokazuju da je posao financijski održiv, s mogućnošću proširenja i daljnjeg razvoja. |
Studijski program | Naziv: Poslovna ekonomija u turizmu i ugostiteljstvu; smjerovi: Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment u turizmu, Menadžment u hotelijerstvu, Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Menadžment događaja i slobodnog vremena, Poduzetništvo u turizmu i ugostiteljstvu; Menadžment u turizmu; Menadžment u hotelijerstvu; Međunarodni menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Smjer: Menadžment u hotelijerstvu Vrsta studija: sveučilišni Stupanj studija: preddiplomski Akademski / stručni naziv: sveučilišni/a prvostupnik/prvostupnica (baccalaureus/baccalaurea) ekonomije (univ. bacc. oec.) |