Bičanić, N. (2023). Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618
Bičanić, Nina. "Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618
Bičanić, Nina. "Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618
Bičanić, N. (2023). 'Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 20.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618
Bičanić N. Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 20.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618
N. Bičanić, "Značaj Instagram influencer marketinga u promociji hotela", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:831618