prikaz prve stranice dokumenta Marketing miks grada Velika Gorica
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing miks grada Velika Gorica
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. urn:nbn:hr:191:946911

Hokman Ilić, Petra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Hokman Ilić, P. (2022). Marketing miks grada Velika Gorica (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911

Hokman Ilić, Petra. "Marketing miks grada Velika Gorica." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911

Hokman Ilić, Petra. "Marketing miks grada Velika Gorica." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911

Hokman Ilić, P. (2022). 'Marketing miks grada Velika Gorica', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911

Hokman Ilić P. Marketing miks grada Velika Gorica [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911

P. Hokman Ilić, "Marketing miks grada Velika Gorica", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:946911