prikaz prve stranice dokumenta Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. urn:nbn:hr:191:329043

Peruničić, Vanessa
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Peruničić, V. (2022). Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“ (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043

Peruničić, Vanessa. "Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043

Peruničić, Vanessa. "Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043

Peruničić, V. (2022). 'Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 02.08.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043

Peruničić V. Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“ [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 02.08.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043

V. Peruničić, "Percepcija kvalitete i lojalnost korisnika na primjeru „Submarine d.o.o.“", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:329043