Krog, P. (2022). Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, Petra. "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, Petra. "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog, P. (2022). 'Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
Krog P. Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356
P. Krog, "Suvremeni trendovi u marketinškim aktivnostima turističkih destinacija : uloga i značaj digitalnih nomada", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:535356