prikaz prve stranice dokumenta Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. urn:nbn:hr:191:307260

Jelačić, Štefanija
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jelačić, Š. (2022). Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260

Jelačić, Štefanija. "Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260

Jelačić, Štefanija. "Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260

Jelačić, Š. (2022). 'Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260

Jelačić Š. Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 26.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260

Š. Jelačić, "Stavovi i emocije u neuromarketinškom eksperimentu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:307260