Ritossa, N. (2022). Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, Nikolina. "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa, N. (2022). 'Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
Ritossa N. Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2022 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895
N. Ritossa, "Uloga digitalnih marketinških aktivnosti u razvoju vinskog turizma Istre", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:901895