Bajčić, T. (2016). Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810
Bajčić, Tina. "Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810
Bajčić, Tina. "Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810
Bajčić, T. (2016). 'Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810
Bajčić T. Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810
T. Bajčić, "Uspon poduzeća Apple i njegova tržišna vrijednost", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:561810