prikaz prve stranice dokumenta Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, Antonia
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Jelić, A. (2016). Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, Antonia. "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić, A. (2016). 'Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

Jelić A. Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906

A. Jelić, "Stavovi potrošača prema prikrivenom oglašavanju", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:288906