Sažetak | Za turizam se slobodno može reći da je dio općeg tržišta. Tu se turisti pojavljuju kao potrošaći, ne samo prema materijalnim sredstvima, već imaju potrebu zadovoljiti svoje želje i potrebe. Kada se govori o analizi turističkog tržišta, jako bitan segment jesu informacije o turistima, jer se one prvenstveno najviše odnose na njihove navike, mogućnosti, stavove i mišljenje. Isto tako bitno je posjedovati razne informacije o hotelima i drugim oblicima smještaja, o prijevozu, atrakcijama i ostalim segmentima, bez kojih analiza tržišta ne bi imala smisla.
Sisačko-moslavačka županija se može pohvaliti svojim prirodnim blagodatima i ljepotama. Turisti koji dođu u županiju, imati će priliku uživati u seoskom, ruralnom, lovnom turizmu, gastroturizmu te naravno zdravstvenom turizmu, s kojim se Sisačko-moslavačka županija može posebno pohvaliti. Jedini nedostatak županije, kao turističke destinacije, leži u tome što su nedovoljno iskorišteni prirodni resursi, te su potrebna veća ulaganja u kulturnu baštinu.
Sisačko-moslavačka županija je tek treća po redu najrazvijenijih županija u Panonskoj regiji, a 16. po redu razvijenosti u Republici Hrvatskoj od 21 županije. Iako je vidljivo da županija poprilično zaostaje za gradom Zagrebom ili primjerice Istarskom ili Primorsko-goranskom županijom, te unatoč svojim nedostatcima, Sisačko-moslavačka županija se svakako može pohvaliti, te ponositi svojom dugom poviješću, tradicijom i kulturom koja je dostupna svakom posjetitelju koji dođe u županiju. |