Andrijčić, T. (2023). Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353
Andrijčić, Tea. "Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353
Andrijčić, Tea. "Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353
Andrijčić, T. (2023). 'Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 09.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353
Andrijčić T. Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 09.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353
T. Andrijčić, "Usmjerenost na kupca u funkciji unapređenja kvalitete usluge", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:400353