prikaz prve stranice dokumenta Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:546798

Marić, Diana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Marić, D. (2016). Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798

Marić, Diana. "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798

Marić, Diana. "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798

Marić, D. (2016). 'Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798

Marić D. Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798

D. Marić, "Marketing kulturnoga turizma na primjeru grada Osijeka", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:546798