diplomski rad
Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. urn:nbn:hr:191:236434

Čorak, Petra
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Čorak, P. (2023). Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434

Čorak, Petra. "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434

Čorak, Petra. "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434

Čorak, P. (2023). 'Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 26.06.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434

Čorak P. Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 26.06.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434

P. Čorak, "Stavovi i percepcije društvene mreže TikTok pri donošenju odluke o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:236434