disertacija
Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja
doktorski rad
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. urn:nbn:hr:191:702716

Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šker, I. (2023). Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad (Disertacija). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716

Šker, Irena. "Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716

Šker, Irena. "Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad." Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716

Šker, I. (2023). 'Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad', Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716

Šker I. Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad [Disertacija]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2023 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716

I. Šker, "Uloga osjetilnog marketinga u kreiranju turističkog doživljaja : doktorski rad", Disertacija, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:702716