Prekali, K. (2024). Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, Karla. "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, Karla. "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali, K. (2024). 'Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
Prekali K. Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289
K. Prekali, "Istraživanje utjecaja okruženja na kupovne navike potrošača u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:989289