prikaz prve stranice dokumenta Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:705317

Prlić, Danko
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Prlić, D. (2016). Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317

Prlić, Danko. "Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317

Prlić, Danko. "Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317

Prlić, D. (2016). 'Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317

Prlić D. Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317

D. Prlić, "Marketinške aktivnosti Bluesun hotels & resorts", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:705317