Sabati, P. (2024). Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251
Sabati, Petra. "Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251
Sabati, Petra. "Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251
Sabati, P. (2024). 'Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251
Sabati P. Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251
P. Sabati, "Istraživanje utjecaja filmskih brendova na ponašanje turista", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:044251