Žikić, S. (2016). Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744
Žikić, Simona. "Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744
Žikić, Simona. "Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744
Žikić, S. (2016). 'Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744
Žikić S. Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744
S. Žikić, "Razvoj i značaj Hrvatske kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:405744