Samblić, M. (2024). Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781
Samblić, Marina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781
Samblić, Marina. "Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781
Samblić, M. (2024). 'Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781
Samblić M. Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2024 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781
M. Samblić, "Utjecaj online recenzija na reputaciju hotela i odluku o kupnji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:726781