Sažetak | Cilj ovog završnog rada je opisati i objasniti organizacijsku strukturu hotela ''Esplanade“, njezinu važnost i karakteristike u recepcijskom poslovanju. Organizacijsku strukturu čine direktor hotela, tajnica i zamjenik direktora, sigurnost i zaštita, tehnička služba, domaćinstvo (glavna sobarica, sobarica, noćna sobarica), recepcija (šef recepcije, recepcionar, noćni recepcionar, odjel portirnice, vratar, nosač prtljage), marketing, hrana i piće (direktor hrane i pića, kuhinja i slastičarna, kongresne dvorane), računovodstvena kontrola, nabava i wellness.
Najvažniju ulogu u hotelu ima recepcija koja je i prvo lice hotela. Kada dođe u hotel, gost, osim što susreće vratara i nosača prtljage, dolazi do recepcionara s kojim ostvaruje prvi kontakt, sve dogovara te tako zadovoljava svoje želje i potrebe. Recepcija je mjesto dobro povezano s ostatkom hotela preko kojeg se ispunjavaju sve želje i potrebe gosta jer ona koordinira s ostalim odjelima koje on kasnije susreće.
Hotel Esplanade ima dugogodišnju tradiciju i povijesni značaj te veliku važnost i ulogu u gradu Zagrebu. Poznat je po bogatoj ponudi smještaja, hrane i pića, opuštanja uz wellness centar do organiziranih kongresnih dvorana gdje se mogu održati razni sastanci, predavanja ili seminari i kongresi. Zanimljiva je i ponuda gastronomije koja u restoranima i kuhinji nudi bogata jela tradicionalne zagrebačke kuhinje i ostala hrvatska tradicionalna jela i pića. |