Vukmirović, M. (2016). Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku (Završni rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045
Vukmirović, Margareta. "Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045
Vukmirović, Margareta. "Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045
Vukmirović, M. (2016). 'Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 27.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045
Vukmirović M. Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku [Završni rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 27.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045
M. Vukmirović, "Analiza kulturno - turističkog tržišta u Dubrovniku", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:367045