Sažetak | Strateški menadžment predstavlja proces koji neprestano traje u određenom poduzeću, s naglaskom na to da su neke promjene izraženije od drugih, međutim to ne znači da su i učinkovitije.
Menadžment obalnih područja pa samim time i plaža, je relativno novi pojam i novo područje istraživanja, kako u Hrvatskoj, tako i u svjetskim okvirima. Mnoge države u svijetu, koje imaju razvijene obalne resurse, sve više pažnje usmjeravaju prema strateškom upravljanju i tematiziranju plaža.
Formuliranje i implementacija strategije upravljanja i tematiziranja plaža predstavlja temeljnu osnovu za uspješno provođenje svih potrebnih koraka prema uspješnom upravljanju ovim iznimno važnim resursom.
Kao primjer za tematiziranje, određena je plaža Braničevica, koja se nalazi na otoku Pagu, konkretno u gradu Novalji, u neposrednoj blizini apartmanskog naselja Gajac. Ova plaža će zaista pristupiti tematiziranju u narednom razdoblju, a trenutno je sve u fazi pripreme
Izradom strateških smjernica, odnosno strategije upravljanja i tematiziranja plaža, na konkretnom primjeru, napravljen je jedan korak prema realizaciji jedne nove ideje na postojećim temeljima. Ono što čini bit strateškog menadžmenta, razvoj je novog strateškog usmjerenja određenog poduzeća, destinacije ili u ovom primjeru plaže, kako bi se stvorila nova vrijednost i postigao uspjeh. |