Grabar, T. (2017). Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, Tamara. "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, Tamara. "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar, T. (2017). 'Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 24.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
Grabar T. Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 24.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975
T. Grabar, "Istraživanje primjene digitalnoga marketinga u turističkim destinacijama Hrvatske", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:394975