prikaz prve stranice dokumenta Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Turkalj, T. (2017). Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin. "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, Tin. "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj, T. (2017). 'Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 10.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

Turkalj T. Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 10.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920

T. Turkalj, "Uloga grupnoga ponašanja u oblikovanju hotelskoga proizvoda na primjeru Hotela 4 opatijska cvijeta u Opatiji", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:116920