Ciprić, A. (2016). Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096
Ciprić, Antonija. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096
Ciprić, Antonija. "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096
Ciprić, A. (2016). 'Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 01.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096
Ciprić A. Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 01.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096
A. Ciprić, "Upravljanje zadovoljstvom gostiju u hotelu Valamar Koralj Romantic, otok Krk", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:131096