prikaz prve stranice dokumenta Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Šepić, T. (2017). Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana. "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, Tihana. "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić, T. (2017). 'Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

Šepić T. Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2017 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716

T. Šepić, "Ponašanje generacije Y kao potrošača u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:661716