prikaz prve stranice dokumenta Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu
Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. urn:nbn:hr:191:055947

Host, Erna
Sveučilište u Rijeci
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu

Citirajte ovaj rad

Host, E. (2016). Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947

Host, Erna. "Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947

Host, Erna. "Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947

Host, E. (2016). 'Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947

Host E. Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947

E. Host, "Balanced Scorecard kao instrument mjerenja poslovnih performansi u hotelijerstvu", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:055947