Jurčić, D. (2016). Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška (Diplomski rad). Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374
Jurčić, Dajana. "Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374
Jurčić, Dajana. "Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374
Jurčić, D. (2016). 'Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, citirano: 28.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374
Jurčić D. Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška [Diplomski rad]. Opatija: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu; 2016 [pristupljeno 28.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374
D. Jurčić, "Organizacija i menadžment recepcijskog poslovanja, Hoteli Baška", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:484374