Davidović, A. (2023). Razvijanje odnosa s potrošačima (Diplomski rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501
Davidović, Anilija. "Razvijanje odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501
Davidović, Anilija. "Razvijanje odnosa s potrošačima." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501
Davidović, A. (2023). 'Razvijanje odnosa s potrošačima', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 06.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501
Davidović A. Razvijanje odnosa s potrošačima [Diplomski rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 06.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501
A. Davidović, "Razvijanje odnosa s potrošačima", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:598501