Resler, I. (2024). Eementi identiteta marke (Diplomski rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389
Resler, Ines. "Eementi identiteta marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389
Resler, Ines. "Eementi identiteta marke." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389
Resler, I. (2024). 'Eementi identiteta marke', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 05.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389
Resler I. Eementi identiteta marke [Diplomski rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2024 [pristupljeno 05.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389
I. Resler, "Eementi identiteta marke", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:134389