Čuljak, S. (2023). Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije (Završni rad). Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253
Čuljak, Slavenko. "Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253
Čuljak, Slavenko. "Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253
Čuljak, S. (2023). 'Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, citirano: 25.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253
Čuljak S. Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije [Završni rad]. Požega: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi; 2023 [pristupljeno 25.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253
S. Čuljak, "Uloga elektroničkih medija u promociji turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet turizma i ruralnog razvoja u Požegi, Požega, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:277:978253