Sažetak | Oko 50 milijardi dolara vrijedna Opća Komercijalna grafička industrija1 specijalizirala se za proizvodnju tiska po narudžbi da zadovolji poslovne potrebe klijenata. Komercijalni proizvodi uključuju: brošure, letke, plakate, knjižice, direktni marketing, korporativne kolaterale, i slične materijale koji se koriste za oglašavanje proizvoda i usluga.
Tijekom 1980-ih i 1990-ih, komercijalni ispis u boji povećao se i u obimu i u kvaliteti. Tijekom ovog razdoblja, ofsetni tisak na arke je bi dominantna metoda tiska za kratkoročne komercijalne proizvode u boji.
U 1990-im, komercijalni tisak proširio se kako se povećalo bogatstvo osnaženo konzumerizmom. Komercijalno oglašavanje raslo je u izravnom razmjeru s potrošačkim blagostanjem postignutim u 1990-im. Gospodarska ekspanzija tijekom ''dot-com'' buma kasnih 1990-ih je bila posebice profitabilna za komercijalne tiskare.
Danas, komercijalni tiskarski segment uvelike je pod utjecajem ekonomskih uvjeta, kao i veća konkurencija za oglasni novac iz drugih medija, uključujući televiziju i World Wide Web. U posljednjih nekoliko godina, obim komercijalnog tiska stagnira ili je u padu, sa samo nekoliko proizvoda u kojima se vidi povećanje prodaje. Danas postoji nepopustljivo natjecanje među tiskarama za ograničen novac potrošen na komercijalni ispis.
U komercijalnom tisku, svaki projekt je po narudžbi proizveden, često s jedinstvenim izazovima. Za razliku od većine proizvodnje, komercijalni tisak susreće svaki dan nove specifikacije, koje su obično klijentski pokrenute, a često i slabo dokumentirane i objavljene. Tiskare razumiju mogućnosti njihovih procesa, ali i prepoznaju da svaki projekt zahtijeva pojedinačnu pozornost. Individualna specifikacija posla utječe na tijek rada, složenost, brzinu rada, raspodjelu otpada, i vrijeme potrebno za izradu konačnog tiskanog proizvoda. Iz tog razloga, komercijalne tiskare najčešće planiraju i procjenjuju troškove proizvodnje prije početka posla na projektu. |