Sažetak | Ovaj završni rad bavi se ispitivanjem atraktivnosti ekološki prihvatljive ambalaže i
njenom utjecaju na odluku o kupnji proizvoda. Budući da se današnji trendovi marketinga
u velikoj mjeri fokusiraju na ekološku osviještenost, a sama ambalaža ima veliki utjecaj
na zagađenje okoliša, eko ambalaža svojim dizajnom utjecajan je faktor kod odabira
proizvoda; potiče kupca na razmišljanje o zbrinjavanju, ali i nekada nije najbolji odabir
zbog percepcije manje atraktivnog izgleda. Zato se ispitivanjem i istraživanjem nastoji
doći do odgovora na različita marketinška pitanja, a glavna su ima li eko ambalaža svoje
mjesto u marketingu, te koliko to utječe na marketing.
Također se istražuju percepcije kupaca, smatraju li proizvod u ekološki prihvatljivoj
ambalaži kao dobar ili loš odabir na temelju atraktivnosti, te koji parametri imaju najveću
ulogu kod njihove odluke o kupnji. Atraktivnost je subjektivan doživljaj koji ovisi o
vlastitim vrednovanjima percipiranih vizualnih elemenata, ali i procjenama vrijednosti
proizvoda. na globalnoj razini, čime se i Danas se nastoji povećati proizvodnja takve
ambalaže na globalnoj razini, te se nastoji kroz različite medije podići svijest o
atraktivnost eko ambalaže.
Stoga je u ovom radu istraženo koje oblike, boje, materijale, dizajn, te ostale vizualne
elemente ambalaže kupci najviše percipiraju, te koji elementi, na koji način i u kojoj mjeri
utječu na njihov odabir proizvoda. |