Notice: Undefined offset: 0 in CitationManager->create_citation_IEEE() (line 2056 of /data/www/drupal/sites/all/modules/dabar/dabar_modules/dabar_core/includes/dabar_render/CitationManager.class.inc).
Keić, Ž. (2009). Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599
Keić, Žarko. "Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599
Keić, Žarko. "Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2009. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599
Keić, Ž. (2009). 'Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 21.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599
Keić Ž. Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2009 [pristupljeno 21.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599
Ž. Keić, "Analiza poslovnog sustava tiskare i povećanje kvalitete usluge i proizvoda", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2009. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:364599