Notice: Undefined offset: 0 in CitationManager->create_citation_IEEE() (line 2056 of /data/www/drupal/sites/all/modules/dabar/dabar_modules/dabar_core/includes/dabar_render/CitationManager.class.inc).
Katić, K. (2002). Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831
Katić, Kornelija. "Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831
Katić, Kornelija. "Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2002. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831
Katić, K. (2002). 'Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831
Katić K. Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2002 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831
K. Katić, "Televizijska reklama kao sredstvo vizualne komunikacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2002. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:458831