prikaz prve stranice dokumenta Psihologija boje u marketingu i brendiranju
Rad nije dostupan
završni rad
Psihologija boje u marketingu i brendiranju
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. urn:nbn:hr:216:378756

Hodak, Luka
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Hodak, L. (2021). Psihologija boje u marketingu i brendiranju (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756

Hodak, Luka. "Psihologija boje u marketingu i brendiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756

Hodak, Luka. "Psihologija boje u marketingu i brendiranju." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756

Hodak, L. (2021). 'Psihologija boje u marketingu i brendiranju', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 23.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756

Hodak L. Psihologija boje u marketingu i brendiranju [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2021 [pristupljeno 23.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756

L. Hodak, "Psihologija boje u marketingu i brendiranju", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:378756