prikaz prve stranice dokumenta Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda
Rad nije dostupan
diplomski rad
Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. urn:nbn:hr:216:561557

Ban, Iris
Sveučilište u Zagrebu
Grafički fakultet

Citirajte ovaj rad

Ban, I. (2011). Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557

Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557

Ban, Iris. "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557

Ban, I. (2011). 'Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557

Ban I. Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet; 2011 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557

I. Ban, "Komunikološka funkcija dizajna kod donošenja odluke o kupnji proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Grafički fakultet, Zagreb, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:216:561557